توجه : آیکن یادداشت جدید تنها برای کاربرانی که مجوز دسترسی یادداشت جدید را دارند نمایش داده می شود
یادداشت برداری خوب یکی از کلیدهای اصلی افزایش دانش مشتری در نرم افزار CRM است. هر یادداشت دارای یک موضوع ،شخص مرتبط و توضیحات است همچنین امکان ارسال یادداشت با توجه به حق دسترسی و محرمانه بودن اطلاعات به اتوماسیون اداری نیز وجود دارد.
گاهی لازم است یادداشتی را ثبت کنید ولی این یادداشت به هیچ پروفایل شخص، پرسنل، پرونده، وظیفه، فاکتور، پیش فاکتور و... تعلق ندارد یک سند یا فایلی است که می خواهید روی نرم افزار ثبت شود برای این منظور می توانید از منوی مدیریت فروش گزینه یادداشت جدید را انتخاب کنید با انجام این کار پنجره ثبت یادداشت جدید برای شما باز می شود بدون اینکه یادداشت به شخص یا پرونده خاصی وابسته باشد می توانید یادداشت خود را ثبت کنید.
اگر یادداشت و فایل مرتبط با آن به پروفایل شخص، پرسنل، پرونده، وظیفه، فاکتور، پیش فاکتور و...مرتبط است آیکن یادداشت جدید را انتخاب کنید
اهمیت یک یادداشت (محرمانه، عادی) و نوع (صادره، وارده، داخلی)
آن را از منو کشویی مقابل کادر موضوع مشخص نمایید. مثلاً اگر قرار است یک
یادداشت را فقط افراد خاصی ببینند اهمیت آن را روی محرمانه بگذارید. از منو
کشویی شخص مرتبط نام شخصی که یادداشت در مورد آن است و یا صحبتی از جانب
ایشان هست را مشخص کنید. در قسمت توضیحات، متن یادداشت خود را تایپ نمایید.
اگر تمایل دارید این یادداشت بعد از ثبت شدن برای پرسنل خاصی از شرکت شما
ارسال گردد و در کارتابل به ایشان نشان داده شود نام آن شخص را از قسمت
گیرندگان کارتابل انتخاب نمایید برای ثبت یادداشت روی دکمه ثبت کلیک کنید و
برای بسته شدن پنجره دکمه بستن را بزنید.
سپس با زدن دکمه F5 صفحه کلید کامپیوترصفحه را رفرش نمایید تا یادداشت ثبت شده را مشاهده نمایید.
به کمک این آیکن می توانید گزینه های موضوع یادداشت را اضافه یا کم کنید


درصورتیکه تمایل داشته باشید اطلاعاتی را به عنوان یک یادداشت روی شخص یا
وظیفه و یا پرونده خاصی ثبت نمائید میتوانید از آیکون یاداشت جدید در
بالای صفحه استفاده نمائید.
از منو کشویی یک موضوع برای یادداشت خود
انتخاب کنید برای مثال اطلاع رسانی، یا پیگیری و.... با استفاده از + سبز
رنگ میتوانید اگر موضوع یادداشت در منو کشویی وجود ندارد آن را اضافه
نمایید.
اهمیت یک یادداشت (محرمانه، عادی) و نوع (صادره، وارده، داخلی)
آن را از منو کشویی مقابل کادر موضوع مشخص نمایید. مثلاً اگر قرار است یک
یادداشت را فقط افراد خاصی ببینند اهمیت آن را روی محرمانه بگذارید. از منو
کشویی شخص مرتبط نام شخصی که یادداشت در مورد آن است و یا صحبتی از جانب
ایشان هست را مشخص کنید. در قسمت توضیحات، متن یادداشت خود را تایپ نمایید.
اگر تمایل دارید این یادداشت بعد از ثبت شدن برای پرسنل خاصی از شرکت شما
ارسال گردد و در کارتابل به ایشان نشان داده شود نام آن شخص را از قسمت
گیرندگان کارتابل انتخاب نمایید برای ثبت یادداشت روی دکمه ثبت کلیک کنید و
برای بسته شدن پنجره دکمه بستن را بزنید.
سپس با زدن دکمهf5 صفحه کلید کامپوترصفحه را رفرش نمایید تا یادداشت ثبت شده را مشاهده نمایید.
نکته: دکمه بستن، پنجره یادداشت را بدون ثبت یادداشت خواهد بست.
نکته
: زمان هایی وجود دارد که لازم است یادداشتی را ثبت کنید ولی این یادداشت
به هیچ شخص خاصی تعلق ندارد یک سند یا فایلی است که می خواهید روی نرم
افزار ثبت شود برای این منظور می توانید از منوی مدیریت فروش گزینه یادداشت
جدید را انتخاب کنید با انجام این کار پنجره ثبت یادداشت جدید برای شما
باز می شود بدون اینکه یادداشت به شخص یا پرونده خاصی وابسته باشد می
توانید یادداشت خود را ثبت کنید.