پرسنل به فردی گفته می شود که در استخدام شرکت است و ثبت پرسنل فقط مربوط به یک مشتری حقوقی (مانند شرکت ها،کارخانجات، بیمارستانها،هتل ها، و...) است
در هر سازمانی افرادی با پستهای سازمانی مدیرعامل،مدیر فروش،مدیر مالی،کارشناس فروش،حسابدار و... مشغول فعالیت هستند
هر فردی که در یک شرکت استخدام است اطلاعات خاص مربوط به خود مانند نام و نام خانوادگی، پست سازمانی و... دارد
درصورتیکه شخصی را به صورت حقوقی ثبت کرده باشید. میتوانید اطلاعات پرسنل شرکت را نیز ثبت کنید. برای این منظور روی آیکون پرسنل جدید در بالای صفحه ، قسمت آیکنهای پروفایل مشتری کلیک نمائید.
از منو کشویی پیشوند، میتوانید پیشوند خانم و آقای را برای این پرسنل انتخاب کنید. سپس نام و نام خانوادگی را در فیلد مربوطه تایپ نمائید. رو به روی این فیلد پنج گزینه فعال، پیش فرض، ارسال sms، ارسال ایمیل و تماس تلفنی وجود دارد.
فعال: درصورتیکه این پرسنل هنوز در این شرکت مشغول به کار است تیک فعال را انتخاب میکنید.
ارسال ایمیل و ارسال sms: در صورتیکه بخواهید در تبلیغات پیامک انبوه و یا ایمیل انبوه که به مشتریان ارسال میکنید این پیام برای این شخص خاص ارسال نگردد. این تیکها را غیر فعال نمایید.
پست سازمانی این شخص در سازمان، پستی است که در آن مشغول به کار است. تاریخ تولد، تلفن، داخلی و سایر توضیحات را میتوانید برای این پرسنل وارد نموده و اطلاعات آن را ثبت نمائید
نکته: درصورتیکه اطلاعات کاملی از پرسنل ندارید فقط میتوانید نام خانوادگی ایشان را ثبت و در آینده این اطلاعات را تکمیل نمایید.

|
تنظیمات ایمیل
در این بخش میتوانید ایمیلهای سازمانی خود را تعریف نمایید. تا در بخش ارسال ایمیل به مشتریان، یکی از این ایمیلهای که اینجا تعریف کردهاید را بتوانید به عنوان فرستنده ایمیل انتخاب نمایید. به عنوان نمونه مشخصات یک ایمیل را ثبت کنید.
|
انواع اشخاص
شخص حقیقی همان انسان است هر فردی که زنده متولد می شود - شخص حقوقی انسان نیست و ماهیت اعتباری دارد مانند شرکت ها،کارخانه جات، بیمارستانها،هتل ها، و...
|
پروفایل مشتری چیست؟
پروفایل مشتری مجموعه ای از اطلاعات مستقل یا به هم پیوسته است که توصیف کاملی از مشتری در اختیار شما قرار می دهد.پروفایل مشتری به شما کمک می کند تا شناخت شما از مشتری بیشتر شود و با بدست آوردن نیازهای آشکار و پنهان مشتری قدرت اثر بخشی بازاریابی، فروش و برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان خود را افزایش دهید.
|
ثبت وظیفه جدید
|
آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟