Skip Navigation Links.
مقدمه
Collapse سوالات مکرر پرسیده شده(F.A.Q)سوالات مکرر پرسیده شده(F.A.Q)
Collapse نصب نرم افزارنصب نرم افزار
Collapse راه اندازی نرم افزارراه اندازی نرم افزار
Collapse اشخاصاشخاص
Collapse پرسنلپرسنل
Collapse پروندهپرونده
Collapse وظیفهوظیفه
Collapse یادداشتیادداشت
Collapse پیش فاکتورپیش فاکتور
Collapse فاکتورفاکتور
مالی
Collapse انبارانبار
اتوماسیون اداری
Collapse ارتباطاتارتباطات
اطلاعیه
Collapse کاربرانکاربران
گزارشات
حسابداری
Collapse نرم افزار Stimulنرم افزار Stimul
Collapse فیلدهای اختصاصیفیلدهای اختصاصی
Collapse تنظیماتتنظیمات

هنگامی که یکی از پرسنل نتواند به نرم افزار CRM اتصال پیدا کند در حالی که کامپیوتر سرور به نرم افزار اتصال میابد، در کامپیوتر سرور به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا روی آیکون شبکه سمت راست-پایین ویندوز خود کلیک راست کنید و گزینه Open Network $ Sharing Center کلیک کنید.


در پنجره باز شده گزینه Local Area Connection را انتخاب کنید 


در این پنجره ابتدا با کلیک بر روی Details... آدرس IP سیستم خود را بردارید.


حال با بستن پنجره فوق گزینه Properties را انتخاب کنید.


در اینجا گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کرده و سپس گزینه Properties را انتخاب کنید.


در این قسمت باید گزینه Use the following IP address فعال باشد و آدرس IP سیستم خود را که در مراحل قبلی پیدا کرده و یادداشت نمودید در اینجا وارد نمایید.



آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟