Skip Navigation Links.
مقدمه
Collapse سوالات مکرر پرسیده شده(F.A.Q)سوالات مکرر پرسیده شده(F.A.Q)
Collapse نصب نرم افزارنصب نرم افزار
Collapse راه اندازی نرم افزارراه اندازی نرم افزار
Collapse اشخاصاشخاص
Collapse پرسنلپرسنل
Collapse پروندهپرونده
Collapse وظیفهوظیفه
Collapse یادداشتیادداشت
Collapse پیش فاکتورپیش فاکتور
Collapse فاکتورفاکتور
مالی
Collapse انبارانبار
اتوماسیون اداری
Collapse ارتباطاتارتباطات
اطلاعیه
Collapse کاربرانکاربران
گزارشات
حسابداری
Collapse نرم افزار Stimulنرم افزار Stimul
Collapse فیلدهای اختصاصیفیلدهای اختصاصی
Collapse تنظیماتتنظیمات

بعد از ثبت یک شخص می‌توانید برای پیگیری‌های مربوط به این شخص و یا هر وظیفه ای که در قبال این شخص، خود و یا سایر پرسنل دارید یک وظیفه ثبت نمایید. جهت ثبت یک وظیفه می‌توانید از منو بالا گزینه وظیفه جدید را انتخاب کنید.
فیلد پیگیری کننده به طور پیش فرض با نام شما پر شده است. درصورتی که این وظیفه را قرار است یکی دیگر از پرسنل شرکت پیگیری نماید، در این قسمت نام ایشان را انتخاب کنید. در مقابل این فیلد یک چک باکس وجود دارد. که در صورتی که آن را تیک بزنید بعد از انجام این وظیفه به شما اطلاع داده خواهد شد.
در قسمت پیگیری کنندگان می‌توانید نام سایر پرسنلی که تمایل دارید این وظیفه را پیگیری کنند، وارد نمایید.
نکته: در صورتی که سطح دسترسی پرسنل را برای وظایف شخصی تعریف کرده باشید. فقط افرادی می‌تواند وظیفه را ببینند که به عنوان پیگیری کننده معرفی شده‌اند.
در فیلد مرتبط با، نام شخص حقیقی /حقوقی نشان داده می‌شود که وظیفه را درقبال ایشان باید انجام داد.
در صورتیکه این شخص دارای پرسنل باشد، می توانید در صورت نیاز پرسنلی که مرتبط به این وظیفه است را نیز مشخص نمایید.
از منو کشویی مقابل فیلد نوع وظیفه می‌توانید نوع وظیفه را مشخص کنید. مثلاً تماس تلفنی و یا پیگیری مالی اگر نوع وظیفه مورد نظر شما در منو کشویی وجود ندارد، می‌توانید با کلیک بر روی علامت + سبز رنگ مقابل این فیلد، نوع وظیفه مورد نظر را اضافه نمایید.
در قسمت موضوع می‌توانید یک عنوان برای وظیفه خود تایپ کنید. اگر بر روی دکمه ایجاد اتوماتیک موضوع کلی;کنید. این عنوان به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد و ثبت می‌شود.
شما می‌توانید وظایف خود را اولویت بندی نمایید تا وظایف مهم‌تر زودتر به شما نشان داده شود. برای این منظور می‌توانید اولویت وظیفه را از طریق منو کشویی اولویت مشخص نمائید. در حالت پیش فرض این فیلد روی عادی تنظیم شده است.
تاریخ یادآوری- با استفاده از این بخش می‌توانید ساعت و تاریخی که تمایل دارید وظیفه به شما یادآوری شود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید مثلاً هر دو ماه یک بار این وظیفه به شما یادآوری شود. تیک گزینه بازه ای یا تکرار شونده را فعال کنید. در این حالت، پایان دوره و مدت زمان فاصله بین هر دوره که قرار است این وظیفه تکرار شود را باید مشخص نمایید.
این وظیفه می‌تواند علاوه بر نمایش بر روی کارتابل شما از طریق sms و یا ایمیل هم به شما یادآوری گردد. برای این منظور تیک گزینه یادآوری را فعال نمایید. دو کادر برای شما نمایش داده می‌شود. که می‌توانید متن sms و یا ایمیلی که می‌خواهید برای شما جهت یادآوری ارسال شود را، در این کادرها وارد نمائید.
نکته: در صورتیکه تمایل دارید در متن پیامک یا ایمیل یک سری از مشخصات به صورت اتوماتیک کامل گردد. می‌توانید آیتم مورد نظر را انتخاب و با کشیدن در جای مناسب قرار دهید. برای مثال اگر می‌خواهید در متن پیام شما عنوان نام شرکت وجود داشته باشد می‌توانید #CompanyName# را در متن خود اضافه نمایید.
توضیحات مربوط به وظیفه را در قسمت توضیحات وارد نمائید و در نهایت اگر لازم است مشخصات فنی، عکس و یا هر نوع فایلی را به این وظیفه پیوست کنید، از قسمت پیوست می‌توانید این کار را انجام دهید. با کلیک روی دکمه ثبت، وظیفه برای شما و یا پرسنل مربوطه ثبت می‌گردد.


راهنمای مرتبط
پروفایل مشتری چیست؟
پروفایل مشتری مجموعه ای از اطلاعات مستقل یا به هم پیوسته است که توصیف کاملی از مشتری در اختیار شما قرار می دهد.پروفایل مشتری به شما کمک می کند تا شناخت شما از مشتری بیشتر شود و با بدست آوردن نیازهای آشکار و پنهان مشتری قدرت اثر بخشی بازاریابی، فروش و برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان خود را افزایش دهید.
فاکتور
ثبت فاکتور مطابق صدور پیش فاکتور می باشد
پروفایل پرسنل چیست؟
پروفایل پرسنل مجموعه ای از اطلاعات که در طی ارتباط کارکنان شرکت شما با مشتری بدست می آید .این اطلاعات شامل اطلاعات عمومی پرسنل، یادداشتها، وظایف، پرونده ها و... است.

آیا این مطلب برای شما مفید بوده است؟